Het uitgebreide aanbod aan events en bijeenkomsten is afgestemd op de wensen en behoeften van onze leden. Daarom duiken we de diepte in: ieder kwartaal organiseren we voor HR specialisten uit de markt een bijeenkomst waarin gedeelde onderwerpen en/of uitdagingen aan bod komen!
Hoe werkt het?
Voorafgaand aan de HR bijeenkomst worden het thema en de gespreksleider bepaald. Daarnaast bereiden de andere deelnemers zich voor door na te gaan hoe zij binnen hun organisatie met het thema omgaan, wat er op dit gebied speelt, waar men tegenaan loopt en wat er nu nog mist binnen hun organisatie. Iedereen krijgt de gelegenheid om zijn eigen ervaringen te delen. Tijdens en na de presentatie is er ruimte voor discussie.
Voor wie?
De HR bijeenkomsten dienen als platform voor HR professionals, werkzaam bij leden en geassocieerd partners van de VNAB. De bijeenkomsten vinden eens per kwartaal plaats.
Programma
09:30-10:00 – Inloop
10:00-12:00 – Thema op de agenda
12:00-12:30 – Netwerklunch